Min ängel

Älskar min finaste bebis av allt i världen!❤︎
 
Gokväll på er mina hjärtan! Även om jag har bytt linje på gymnasiet så har jag fotfarande foto inom mig. Älskar fotfarande att fota underbara saker så som min lilla gröna bebis! Haha som ni ser på dom understa bilderna så älskar hon smycken lika mycket som jag gör,, hon är såå sjukt underbar och förgyller hela mitt liv!❤︎
 
Har ni haft en mysig lördag? Älskling och jag har mest tagit det lungt och åkt till mormor och morfar en sväng med, super mysigt som vanligt. Nu ska vi mysa vidare puss på er!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Åh så himla söt ❤️❤️❤️💕

Svar: Hihi! <3
Evelina Carlsson

#2 - - Lili:

Åh, så söt! Fina bilder också <3

Svar: Tack! <3
Evelina Carlsson

#3 - - Anonym:

vad har du bytt till för linje?

Svar: Jag har bytt till stylist! :))
Evelina Carlsson

#4 - - a n n i k a:

Söt!

Svar: <3
Evelina Carlsson

Upp