Bilar är life

 
Är hemma igen darlings! och seriöst kan ni gissa vilken avdelning jag hittade på bil affären? EN MINI COOPER AVDELNING??!! Asså trodde jag skulle dö när jag kom in haha,, det är min totala dröm bil och jag SKA ha en när jag får körtkort!! ;-)) Den är så grymt fin!! 2 av dessa bilder över kommer från min snapchat där jag laddar upp flest vardagsbilder under namnet @stylebyewe. Har ni kollat på videon förresten? haha vad tyckte ni om den isf,, den blev väll helt okej va?❤︎ är så grymt trött nu så jag håller på att somna när som men de får jag inte för då kan jag inte sova inatt och ja kan säga att det misstaget händer ganska ofta och det är så surt varje gång,,hörs senare Puss!
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Åh vill ha en sån bil med , jättebra video o så kul att du bjuder på dig själv

Svar: Åh tack fina du! <3
Evelina Carlsson

Upp