Behind the scenes

Behind the scenes från sminkningen i måndags!
 
I måndags så gjorde vi våran styling ' på riktigt ' och här är lite bakom kulisserna bilder på både min look och Saras! Det var super kul och jag blev riktigt nöjd. Min sminkning är då den gröna, tänkte även lägga upp the finish look' senare så ni får se hur allt blev till slut. Men yeess har ni haft en bra tisdag? min har varit helt okej mycket skratt och fint väder på det är en riktigt bra kombo!! Hade även idrott som sista lektion men hur det gick kan vi dra ett stort sträck över, hihi!😉 Imorgon har jag föredrag hela förmiddan och slutar redan vid 11 yayyy!! då ska jag träffa älskling,, LÄNGTAR!!!
 
 
Allmänt, Behind the scenes, Smink | |
#1 - - Anonym:

Va kul ni ser ut o ha

Svar: Ja vi har svin kul!! <3
Evelina Carlsson

Upp